André Nout Classic Cars Service - 1 Oktober 2022

Op zaterdag 1 oktober verzamelde een groot aantal leden zich bij, ons clublid, André Nout Classic Car Service gevestigd op het bedrijvengebied Watertoren te Dirksland. Ook Hans en Suzanne waren er gelukkig weer bij. Logisch dat er een groot aantal leden kwam kijken, het is dichtbij en is een speelgoedwinkel voor autoliefhebbers.

We worden verwelkomt door onze gastheer en vrouw, André en Mariëtte, met een kop koffie met cake en gaan daarna naar boven waar de showroom is. Wat we daar zien zijn geen alledaagse auto's, maar stuk voor stuk klassieke, youngtimers en bijzondere auto's in "A" categorie verkerende staat. Voor velen staat hier wel iets bij waar we, als het budget het zou toelaten, de showroom mee zouden willen verlaten. Maar ja, we zijn veelal voorzien.

Dan volgt het bezoek op de begane grond. Hier is de werkplaats gevestigd waar de auto's, indien nodig, in showroomstaat gebracht worden en soms met een upgrade ter verbetering van de rijeigenschappen en comfort. Tevens worden hier voor klanten hun klassieke auto's aangepast aan hun wensen en dat kan soms ver gaan.

Dit alles aanschouwend leverde dit bezoek leuke gesprekken op en hebben we, denk ik, allemaal wat geleerd over de auto klassiekerwereld. Dit alles was goed georganiseerd door Sjaak.