Cars & Coffee  16-Augustus 2020

Gelukkig is het coronavirus tot op heden nog voldoende onder controle om weer bij elkaar te komen in de theetuin de Bongerd te Herkingen. Hier konden we weer, onder het genot van een kopje koffie, eventueel aangevuld met een puntje, op gepaste afstand bijpraten over wat ons bezig houd. Het weer was ons goed gezind, want (corona) voorwaarde was wel dat we buiten konden zitten met 2 personen aan een tafel. Leuk was het om leden te kunnen verwelkomen die nog niet eerder naar de Cars and Coffee gekomen waren.

Voor wie het nog niet weet; Cars and Coffee op de derde zondag van de maand is een initiatief van Autoclub Carwei en iedereen (dus ook niet-leden) is welkom.

Vorige week leek het op een MG bijeenkomst, dit keer domineerde Volkswagen. Er waren 3 VW Kevers, een Karmann Ghia en een Polo sedan aanwezig. Ook was Wim er met zijn (hobby!)Alfa Romeo Spider type 993. Echter is dit nu even zijn dagelijkse vervoermiddel, omdat zijn Alfa Guilletta (kenteken XN-349-N) op zijn vakantie vorige week gestolen is.

Op naar de volgende derde zondag, 20 september, om weer een gezellige bijeenkomst te hebben.