Monumentendag - RTM Ouddorp -9 september 2017

Club Carwei was gevraagd om op de Monumentendag 2017 wederom het RTM museum in Ouddorp te komen opleuken met de auto's die onze club rijk is. Onder de regie van Sikko zijn we met 12 monumentale auto's, na het eten van een heerlijk visproduct bij Poisson & Cuisine in de buitenhaven van Stellendam, richting Ouddorp gereden. De rit werd een extra avontuur want het begon te regenen op een manier dat het leek of de dag voorraad water in één keer gedumpt werd. Gelukkig, door de goede staat van onderhoud zijn we allemaal zonder problemen aangekomen bij de RTM museum en werd het droog en is het de rest van de dag ook droog gebleven. Aangekomen bij het museum hebben we de auto's opgesteld in de remise, waar het in grote getale aanwezige publiek, onze auto's kwamen bewonderen onder begeleiding van een muziekje uit een draaiorgel.

Ondertussen zijn wij, na het nuttigen van een koffie en het bekijken van de, door rails geleide voertuigen van weleer, de rit met de stoomtram richting Scharendijke gaan doen. Sommige hebben de retour-rit onderbroken door een ontspannen boottocht over de Grevelingen te doen, om daarna weer huiswaarts te keren.

Zie de foto's voor een impressie.