Nieuwjaarsreceptie -  12 januari 2024

Na een aantal dagen met zelfs matige vorst, waarbij zoals gewoonlijk de wegen flink worden bestrooid met zout, was er deze vrijdagavond dientengevolge maar een enkele klassieker / youngtimer te bespeuren op de parkeerplaats van de golfbaan Catharinenburg te Melissant. De meeste van de aanwezigen kwamen met de "dagelijkse" auto.

Een 25 tal leden was door de duisternis naar hier gekomen. Binnen brandde de kachel en werden we gastvrij ontvangen door Ewoud met een kopje koffie, drankje en hapjes.

Onze voorzitter Roel keek in zijn toespraak uiteraard terug op het jaar 2023. Een jaar met vele mooie momenten maar ook met enkele zeer droevige. Helaas hebben we door overlijden afscheid moeten nemen van enkele clubleden en partners van clubleden.

De evenementen agenda voor het nieuwe jaar 2024 is veelbelovend. De agenda vertoont o.a. een aantal ritten, BBQ, picknick, clubavonden, mosselrit en een lang weekend in Zuid-Limburg. Een mooie prestatie van de Evenementencommissie welke overigens een vacature heeft doordat Sjaak na vele jaren actief te zijn geweest het stokje graag overdraagt aan een opvolger.

Tijdens de avond werden zoals gewoonlijk vele zaken besproken. De nieuwjaarswensen werden uitgewisseld waarbij iedereen uiteraard hoopt op een zorgeloos 2024.

Verder gingen de gesprekken over onze geliefde klassieke auto's, maar ook over een vrijwel nieuwe hybride auto. Deze rijdende "computer" doet volgens de eigenaar regelmatig dingen die je niet verwacht. Het gevolg is dat deze auto (te) vaak bij de dealer staat. Dit bewijst weer de waarde en duurzaamheid van een goed onderhouden klassieker. Ook gingen de gesprekken over koken en slow cookers en alles wat ons zoal bezighoud.

Het bleef nog lang gezellig zoals ook te zien is op de foto's.