Cars & Coffee - 17 maart 2024

Vandaag was het weer tijd voor een Cars & Coffee. De eerste van het jaar 2024 !

Geveld door een hardnekkige griep en aan bed gekluisterd moest Matie beslissen dat haar theetuin in Herkingen op deze zondag niet geopend was. Dus op stel en sprong op zoek naar een andere locatie. En dat was Sjaak prima gelukt!

Hoewel uit de uitnodiging voor deze dag via email en Whatsapp kon worden verondersteld dat het een beetje afzien zou worden (koud e.d.) viel dit 100% mee. Theetuin De ûûlestee aan de Molendijk 63 in Melissant bleek een heel fijne en karakteristieke plek om bijeen te komen. Ruime parkeerplaats, nette bediening en lekkere koffie met een gebakje.

Ondanks de voorspelling dat het zou gaan regenen (wat enorm meeviel) was de opkomst zeer goed. Meer dan 20 leden waren present en de gesprekken waren divers en geanimeerd. Ook een aantal leden die we minder vaak zien hadden de weg naar de ûûlestee gevonden. Tim (nieuw lid) was aanwezig met zijn Rover SD1 vandenplas 3500 V8 uit 1983 en Emil was gekomen met zijn "dagelijkse auto" een Opel Rekord uit 1986. Thuis is Emil nog bezig met de restauratie van een Triumph 2500. Ook Bertus was van de partij. Inmiddels weer opnieuw lid van onze AutoClub na ruim 20 jaar afwezigheid.

Ewoud en Jacqueline kwamen op hun elektrische ligfietsen. Ze wonen tenslotte vlakbij. Maar met deze sportieve vervoermiddelen kunnen comfortabel ook grotere afstanden worden afgelegd. Overigens leek het volgens Ewoud wel of Jacqueline twee accu's aan boord had. Ze ging als de brandweer!

Het was weer een gezellige bedoening.