Cars & Coffee 21 juni 2021

De Corona pandemie lijkt aan de verliezende hand en na twijfeling heeft Matie de deuren weer geopend en kon het weer, de traditionele door Autoclub Carwei georganiseerde, Cars & Coffee in Herkingen.

De vele trouwe leden deden deze gelegenheid dan ook niet voorbij gaan en het weerzien van de vrienden van de club in de ongedwongen sfeer na ongeveer drie kwart jaar deed goed. Ook de vrouwelijke partners waren goed vertegenwoordigd, deze hadden hun eigen onderwerpen voor het gesprek waar de mannen maar niet tussen kwamen.

Helaas was er wel het gemis van onze vriend, mede club-oprichter en erelid Marius. Hij sloeg de Cars & Coffee alleen over als hij met zijn boot uitgevaren was om te genieten van het leven op het water.

Het weer was ons goed gezind, lekker zonnetje, prima temperatuur en ook weer bijpraten over de belevenissen van afgelopen periode.

Natuurlijk ook het rondje langs de meegebrachte auto's. Bijzondere aandacht voor de mooie Volvo 122 Amazon van ons lid Rob, die aangepast is om alleen met handen te besturen.

Zie de foto's voor een impressie van deze gezellige bijeenkomst.