Cars & Coffee  18 juli 2021

Op deze zonnige zondagmorgen konden wij, klassieke autoliefhebbers, elkaar weer treffen in de Theetuin de Bongerd in Herkingen.

De huidige coronaregels respecterend, weer gezellig kletsen onder het genot van een kopje koffie en natuurlijk een rondje lang de meegebrachte auto's.

Dit keer weer nieuwe gezichten (en potentiële leden van Autoclub Carwei), wat de aandacht bracht naar de Jaguar XJ, Mercedes 350SL en 380SL en Fiat 500L. Ook de primeur van Sikko met zijn gerestaureerde Triumph Vitesse. De restauratie heeft 2 jaar geduurd en is onderhuids misschien wel beter dan nieuw, een mooie prestatie van Sikko. Nu gaan Sikko en Coby genieten van het open rijden met de Triumph. Tevens konden we de Alfa Romeo Giulietta Spider, bekend van de foto's in het laatste nummer van 't Carweitje, in het echt bewonderen en nader kennis maken met de eigenaar en lid Henk.

Ook heeft Frans zijn Ferrari Dino "omgeruild" voor een Ferrari 599 GTB Fiorano. Tja, ook Frans wordt wat ouder en wilde een makkelijker beheersbare Ferrari met wat meer comfort en elektronische snufjes. Kortom een indrukwekkende auto.

Voor diegene, die verhinderd waren, zijn er wat foto's gemaakt om een indruk te krijgen wat er zoal te zien was en misschien bij volgend Cars & Coffee ook een kopje koffie komen nuttigen in Herkingen.