Auto's in het veld 6 mei 2022

Na 2 jaren van afstel vanwege de corona pandemie was het vrijdagavond 6 mei 2022 weer mogelijk en verzamelden ruim 18 auto's en +/- 35 personen zich op het grasveld bij Het Klassiekerhuis van Emile en Frederieke Koole in Achthuizen voor het "jaarlijkse" evenement; Auto's in 't Veld

Zelfs een aantal niet leden en leden die vele jaren niet hadden deelgenomen aan een evenement waren ook aanwezig met hun klassieker. Bravo !

WVB Detailing uit Sommelsdijk was uitgenodigd om een demonstratie te geven van het poetsen van een auto. De eigenaar van WVB Detailing, Wouter van Brussel, heeft dit uitgebreid gedemonstreerd. Voor velen van de aanwezigen zeer leerzaam. En het moet gezegd; de helft van de voorklep van de Porsche Boxter van Wouter ( de motor schijnt ergens anders te zitten…) glom na zijn behandeling een stuk meer dan de andere helft.

Na afloop van de demo werden we door Frederieke en Emile uitgenodigd om in de tuin nog een glaasje te drinken en een hapje te nuttigen. Al met al was het weer een gezellig en leerzaam evenement !