Cars & Coffee - 19 augustus 2018

Wederom een gezellig samenkomen van liefhebbers van klassieke en bijzondere auto's in de theetuin "de Bongerd" in Herkingen. Hier kunnen ook niet-leden van Club Carwei kennismaken met onze autovrienden-club. Ditmaal was Marc nieuwsgierig gekomen, met zijn BMW 330 CI Cabrio, om kennis te maken met andere autoliefhebbers en brengt daarbij ook autokennis mee wat altijd welkom is om een leuk gesprek te hebben. Marc heeft ook nog een klassieke Audi 100, dus we zijn nieuwsgierig naar deze auto. Verder weer leuke gesprekken over de ervaringen opgedaan tijdens de recente vakantiereizen en natuurlijk de wereldse actuele problemen, die wij zo zouden kunnen oplossen onder het genot van de traditionele koffie met gebak.

Hieronder een paar foto's om een indruk te krijgen van de gezellige sfeer

AWZ.